«Θεωρώ είναι λάθος να γκρεμιστεί η Λεωφόρος. Προσωπικά θα κρατούσα τη Θύρα 13, την ψυχή της ομάδας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βαρδινογιάννης.