current views are: 78

10 Ιουνίου 2023
Δημοσίευση17:01

«Σημασία έχει το engagement»

Οι μεγάλοι χαμένοι σίγουρα είναι οι digital publishers μιας και το έσοδο μεταφέρεται αλλού και δυσκολεύονται λόγω κουλτούρας να ακολουθήσουν και άρα να παράξουν ενδιαφέρον και ουσιαστικό περιεχόμενο.

Δημοσίευση 17:01’

Οι μεγάλοι χαμένοι σίγουρα είναι οι digital publishers μιας και το έσοδο μεταφέρεται αλλού και δυσκολεύονται λόγω κουλτούρας να ακολουθήσουν και άρα να παράξουν ενδιαφέρον και ουσιαστικό περιεχόμενο.

Από Νικόλας Π. Χατζής, Founder & CEO Webjar, trillionCode

Τι θα καθορίσει το μέλλον της σχέσης των brands με τα κοινωνικά δίκτυα;

Όλα ξεκινάνε από την ίδια τη φιλοσοφία και την κουλτούρα που έχει ένα brand, η οποία ξεκινά εσωτερικά από τον τρόπο που είναι δομημένη η ίδια η εταιρεία. Έχει ξεπεραστεί πλήρως η εποχή που ένα brand έκανε μια τυπική awareness επικοινωνία και αυτή σε μια επόμενη ποσοτική έρευνα έδειχνε ένα αποτέλεσμα. Ένα brand πρέπει να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του ότι η «απαίτηση» πλέον είναι να έχει θέση, να έχει άποψη. Αυτό είναι και βασικό κριτήριο. Αυτό πρέπει να είναι και μέρος του creative thinking process.

Περιγράψτε μας το αυριανό «γήπεδο» των ψηφιακών Μέσων.

Είναι πάρα πολύ δύσκολο να απαντηθεί ξεκάθαρα. Όμως σίγουρα μπορούμε να αποτυπώσουμε τι βλέπουμε να συμβαίνει. Το Instagram αποκτά dominant ρόλο μιας και πλέον όλες οι γενιές βρίσκονται σε αυτό, επηρεάζονται από αυτό. To TikTok κυριαρχεί στην καθημερινότητα όμως με πολύ χαμηλού επιπέδου περιεχόμενο, βασιζόμενο κυρίως στο χιούμορ. Οι μεγάλοι χαμένοι σίγουρα είναι οι digital publishers μιας και το έσοδο μεταφέρεται αλλού και δυσκολεύονται λόγω κουλτούρας να ακολουθήσουν και άρα να παράξουν ενδιαφέρον και ουσιαστικό περιεχόμενο. Αυτά κυρίως στην ελληνική αγορά.

Σε ποιο measurement metric εστιάζετε πλέον περισσότερο και γιατί;

Σε μια εποχή όπου ο χρήστης καθημερινά βομβαρδίζεται από τόνους περιεχομένου (περίπου 6-7 ώρες σε καθημερινή βάση) σημασία έχει το engagement. Και εδώ τα πράγματα είναι λίγο διφορούμενα καθώς σύμφωνα με τη Meta ακόμα και ένα video view θεωρείται engagement. Στην πραγματικότητα όμως αυτό που θεωρούμε non-pathetic engagement είναι η επιθυμία του χρήστη να αντιδράσει, σχολιάσει και μοιραστεί περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει, που το θεωρεί άξιο. Αυτή είναι και πλέον η μεγαλύτερη δυσκολία. Τελικά όμως αυτό που μετράει είναι αν καταφέρνει ένα brand μέσα από το περιεχόμενο που παράγει, να προσελκύσει το ενδιαφέρον.

Πηγή: marketingweek.gr


σχετικα αρθρα